Alex in Spanje op traingskamp voor Hello Padel Academy

LESREGLEMENT

  1. De lessen vinden plaats mits er voldoende deelname is. Een lesuur is door de KNLTB vastgesteld op 50 minuten. 10 minuten pauze voor de trainer/trainster. Deze tijd kan door de leerlingen gebruikt worden om een warming-up te doen of in te spelen.


    2. Recht op deelname aan een cursus van
    HELLO Padel Academyontstaat pas na ontvangst van de bevestiging van plaatsing die je per e-mail van ons vooraf krijgt. Je ontvangt vlak na of in de 1e cursusweek een factuur die binnen 14 dagen na datum dient te worden voldaan per bank of giro. Als deze betaling na het verstrijken van de betalingstermijn niet is voldaan behoudt de HELLO Padel Academy het recht om cursisten niet te accepteren in de lesuren.

    3. Voor aanvang van een cursus ontvang je per e-mail bericht over je eerste les. Als je niet in de week voor aanvang niets hebt ontvangen, dien je contact op te nemen met ons kantoor (info@hellopadel.nl)

    4. Als de organisatie dit nodig acht kunnen (in overleg met de cursist) wijzigingen aangebracht worden in de tijden en dagen waarop de lessen plaatsvinden. Er wordt getracht cursisten te plaatsen op de aangegeven voorkeurs dag(en) en tijd(en). Bepalend zijn echter de dagen waarop géén cursus gevolgd kan worden. HELLO Padel Academybehoudt zich het recht voor van het herindelen of verschuiven van lesgroepen en lestijden. Indeling naar niveau en aanstelling c.q. toewijzing van een leraar is voorbehouden aan de organisatie.

    5. Geboekte cursussen kunnen tot 14 dagen voorafgaande aan de startdatum door de cursist geannuleerd worden.

    6. Annuleren binnen 7 dagen voor aanvang van de cursus verplicht je het totale cursusbedrag te betalen. Je kunt wel een vervanger sturen van ongeveer hetzelfde niveau.

    7. Bij het annuleren van lessen ten gevolge van blessures, ziekte e.d. zal géén restitutie van betaalde lesgelden plaatsvinden. Je kunt wel een vervanger sturen van hetzelfde niveau en dit onderling financieel oplossen.

    8. De directie en medewerkers van HELLO Padel Academyzijn niet verantwoordelijk voor persoonlijke ongevallen en eventueel daaruit voortvloeiende schade, noch voor diefstal of beschadiging van goederen van cursisten, evenals blessures.

    9. Iedere inschrijving via internet of per formulier, geeft een betalingsverplichting, nadat je bent ingedeeld voor een cursus door de organisatie.

    10. Mocht er een training worden geannuleerd wegens ziekte van een trainer, dan wordt deze altijd ingehaald op een nader te bepalen moment.

    11. Bij afwezigheid van de trainer bestaat de mogelijkheid dat hij/zij vervangen wordt door een andere trainer.

    12. Te laat of niet betaalde cursusgelden worden eerder door ons nagebeld alvorens we een incassobureau inschakelen.

    13. Heb je een persoonlijke vraag over een lopende kwestie waar je een vraag over hebt, dan kun je een directe mail sturen naar alex@hellopadel.nl

WAT DOEN WE BIJ SLECHT WEER BUITEN?

  • Eenmaal aangevangen lessen die door weersomstandigheden niet verder kunnen doorgaan worden niet ingehaald.
  • Ieder seizoen wordt afgesloten met 2 inhaal lessen. Iedere cursus worden er dus maximaal 2 lessen ingehaald die door weersomstandigheden niet kunnen plaatsvinden.
  • Als de inhaalweken door weersomstandigheden ook niet kunnen plaats vinden, dan zullen we dit collectief op een weekenddag met meerdere trainers en leerlingen aanbieden.
  • Indien wegens slechte weersomstandigheden een les niet doorgaat zal de trainer contact opnemen om de les te annuleren. Dit wordt meestal een uur van tevoren gedaan.